Jak długo realizujemy zamówienia?
W przypadku mebli czas ten wynosi od 4 do 10 dni roboczych a oświetlenie od 5 do 14 dni roboczych.
Produkty oznaczone etykietą “wysyłka 48h” są pakowane i przygotowywane do wysyłki w terminie do 2 dni roboczych. Czas dostawy w zależności od firmy przewozowej trwa od 2-5 dni roboczych.
Jakie koszty dostawy ponoszę?
Masz do dyspozycji obecnie trzy możliwość odbioru towaru:
- kurier na wskazany przez Ciebie adres, koszt dostawy 15,99 zł(oświetlenie) i 40,59 dla lamp stojących/ 50 zł (meble) lub 30 zł dla mniejszych mebli: stoliki, stoliki kawowe, szafki nocne, komody, konsole
- kurier AMBRO z usługą wniesienia(opcja dostępna tylko w przypadku mebli) , koszt dostawy 125 zł brutto
- dostawa za pobraniem – dostępna w przypadku lamp wiszących, koszt dostawy 30 zł brutto
Kurier w przypadku mebli dostarcza przesyłkę do pierwszej przeszkody(klatka schodowa, brama, bramka). W przypadku chęci otrzymania mebla z wniesieniem prosimy o skorzystanie z opcji dostawy(“kurier z wniesieniem”)
Przy zamówieniach powyżej 500 zł(oświetlenie)/1300 zł(meble) występuje darmowa dostawa kurierem.
Jeśli zamówię kilka rzeczy z różnych kategorii ile paczek dostanę?
Jeśli zamówisz produkty z różnych kategorii to możesz otrzymać kilka paczek. Dzieje się tak ze względu na to, że wysyłka odbywa się z kilku różnych miejsc(magazynów). Aczkolwiek koszty wysyłki ponosisz jednorazowo za jedno zamówienie.
Czy mogę złożyć zamówienie w e-sklepie i odebrać osobiście?
Odbiory osobiste w sklepie MILLOO obecnie nie są możliwe.
Co zrobić w sytuacji, gdy Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu?
Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmie kolejną próbę doręczenia w kolejnym dniu roboczym. Jeśli druga próba także się nie powiedzie, paczka trafi na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej, a następnie zostanie automatycznie odesłana do nadawcy.
Kurier powinien skontaktować się z Tobą telefonicznie, dlatego też tak ważne jest podanie właściwego numeru telefonu kontaktowego w trakcie składania zamówienia.
Co mam zrobić, jeśli paczka jest pomimo wyznaczonego czasu opóźniona?
Jeśli nie poinformujemy Cię o opóźnieniu, bardzo prosimy o kontakt mailowy pod adresem: info@milloo.pl